01.04.2017 godz. 19.00

Nowa Kolonia
Al. Grunwaldzka 51, 80-241 Gdańsk
Trzy koncerty w jeden wieczór w Kolonii Artystów zagrają:
Technolodzy Procesu
f.a.t.e. & kee_vay
abstract structure

Bilety:
10 pln - przedsprzedaż
20 pln - w dniu koncertu

Bilety dostępne od 21.03.2017 w Kolonii Artystów we Wrzeszczu.
Koncert realizowany ze środków własnych (Do It Anyway)
Organizator: Kolonia Artystów

Patronat:

Nowe idzie od morza
Konkubinat Kultury
Glissando
eskaem.pl

...................................................................................................................... 

Technolodzy Procesu
Powstali w 2016 roku jako efekt fascynacji wolną improwizacją, muzyką industrialną i minimalizmem, z jednej strony, a muzyką etniczną i medytacyjną z drugiej.
Duet tworzą Bartosz Chylewski i Piotr Wyrwaszewski, a za wizualną stronę sobotniego występu odpowiadać będzie Laura Adel.

https://technolodzyprocesu.bandcamp.com/releases

f.a.t.e. & kee_vay
Max Kohyt (f.a.t.e.) - ur. w Wejherowie, mieszka w Gdańsku; absolwent muzykologii Wydziału Teologicznego KUL w Lublinie; od 2007 związany z Operą Bałtycką w Gdańsku. Od końca lat osiemdziesiątych związany z muzyką współczesną. Muzyk sesyjny i kompozytor. Zajmuje się opracowaniem muzycznym spektakli teatralnych. Współpracuje z artystką wizualną Katarzyną Podporą. Jego główną pasję jest muzyka eksperymentalna, elektroniczno-akustyczna. W swoich utworach odnosi się do takich kompozytorów takich jak: Pierre Boulez, John Cage, David Sylvian, Elżbieta Sikora, Olivier Messiaen. Pracuje również nad indywidualnymi projektami. W ciągu ostatniego roku skomponował muzykę do spektaklu ; „Pinokio" w reżyserii Rafała Matusza, Teatr dramatyczny im. Ludwika Solskiego w Tarnowie, muzykę do spektaklu "Czerwony kapturek" w reżyserii Piotra Srebrowskiego, Teatr Gdynia Główna oraz „Dogville" w reżyserii Rafała Matusza, Teatr dramatyczny im. Aleksandra Sewruka w Elblągu.

Katarzyna Podpora (kee_vay) - ur. w Kołobrzegu, mieszka i pracuje w Gdańsku; związana z morzem - jego przestrzenią audialną, ruchem, wpływem [!] na twardą materię; absolwentka Wydziału Rzeźby i Intermediów ASP w Gdańsku [studia magisterskie, doktoranckie [dyplom w 2014 r. pod kier. prof. Katarzyny Józefowicz]; nie jest pracownikiem uczelni, lecz tłumaczem i lektorem jęz. angielskiego - fascynacja językiem, znaczeniem, napięciem jakie może uzyskać w przestrzeni buduje jej myślenie i przenika do praktyki artystycznej; jej zainteresowania twórcze skupiają się wokół realności odbitej w zapisie oraz jego [w niej] istnienia; pracuje m. in. nad materialnością pisma, procesem zapisywania/odczytywania, tworzywami i obiektami‚ znaczącym i bardzo istotny jest aspekt dźwiękowy - pozyskiwane instrumenty i małe rzeczy dźwięczące, których znaczenia [w przestrzeni-czasie] stara się poszukiwać pracując eksperymentalnie w duecie z kompozytorem Maxem Kohytem (f.a.t.e.).

https://soundcloud.com/user-206033120

abstract structure
Projekt dźwiękowy Rafała Dętkosia absolwenta wydziału wzornictwa gdańskiej ASP. Realizowany w różnych formach od 2002 roku.
Jako koncepcja improwizacji nowoczesnymi środkami wzbogacana naturalnym samplingem. Pełna detali akustycznych złożona faktura elektroniczna. Współpracował z teatrem tańca tworząc warstwę dźwiękową do wielu spektakli: Sopockiego Teatru Tańca, Dada von Bzdulow (Eden) oraz Anną Steller (Delia) i Julia Mach (Alien Anonymous).

https://soundcloud.com/abstract_structure