10.11.2023 | g. 19:00

I WAS INNOCENT UNTIL I DISCOVERED JAPANESE CITY POP vol. 03

19:30 DYSTOPIAN CONTROL
20:00 DATA CORRUPTER
20:30 NASTY SO NASTY
21:00 HANZO HASASHI
21:30 AKI:TA

Bilety 30 pln / online: https://app.evenea.pl/event/citpopvol03/

Entuzjazm i optymizm, który towarzyszył Japończykom w czasach cudu gospodarczego przełożył się w latach 70. i 80. także na muzykę. Z dyskotek, klubów i radioodbiorników samochodowych wydobywały się rytmiczne dźwięki wyszlifowanego City Popu. Zapewniał on także ucieczkę od biurowego stresu, zatłoczonych ulic oraz życia w ciasnym, tokijskim mieszkaniu. To dzięki city popowi świat zatłoczonych wagonów metra, pogoni za pieniądzem i sukcesem zamienił się w tropikalny raj. Po raz trzeci w Kolonii powrócimy do Ery Shōwa z przełomu lat 70. i 80.

Data Corrupter (idm/noise) Projekt zajmujacy sie soniczną eksploracją poprzez użycie zniekształconych, łamanych bitów, głębokich syntezatorowych tekstur, hałasu i nawarstwiających się polimetrycznych układów, porusza sie w gatunkach idm, breakcore, noise i bardziej eksperymentalnych odłamach techno.

https://instagram.com/data.corrupter

_________________________

Hanzo Hasashi (harsh noise) Tajemniczy projekt obracający się w obszarach nowoczesnego cut-up harsh noise mieszanego z nagraniami terenowymi, jazzem, syntezatorami czy klasycznym industrialem. Mieszanka bardzo wybuchowa i intensywna, często porównywany do kolegów po fachu takich jak Kazuma Kubota, Kazumoto Endo czy Incapacitants. Wydawał m.in. w Dear Girl Called Wendy, Phage Tapes, Flag Day Recordings.

https://hasashi.bandcamp.com

_________________________

Nasty So Nasty (dark ambient)

Nastya Zhylinskaya to białoruska artystka multidyscyplinarna pracująca z wideo i dźwiękiem. W czasie wolnym od budowania instalacji i układania wielu pamiętników wideo, gra na swoich syntezatorach w parkach i opuszczonych domach, odstraszając ludzi i gołębie. Jej dark ambientowy projekt Nasty So Nasty można z łatwością usłyszeć w piwnicach Sankt Petersburga i Buenos Aires.

https://nastysonasty.bandcamp.com/

_________________________

Dystopian Control (harh noise)

Andrzej Peszel jako jednoosobowy harsh noisowy projekt, poruszający tematykę społecznej kontroli i dominacji. Do tej pory nakładem Negation Institute ukazały się jego trzy wydawnictwa: The Protagonist, Governing Body oraz Deliverance.

https://dystopiancontrol.bandcamp.com/

_________________________

AKI:TA (glitch)

W jego muzyce można usłyszeć brzmienie automatów do gier, zarówno tych z tokijskiej Akihabary jak i z kiosku na Przymorzu.

https://www.instagram.com/axivf/